خدا حافظ
 
کلبه شعر نو من
 
 
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : حسین قربانی

خدا حافظ

ماه نازم

کاشکی مهربون نبودی

کاشکی هیچ وقت هم دمم نبودی

میدونم برام سخت جدای

 بهت عادت کرده بودم

بعد تو خودم میدونم

زندگی برام خرابه

اگه  غیر از اینه

چرا چشمام خیسه آبه

چرا



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت17:00---9 ارديبهشت 1391
امروز از برگشت فردا خداحافظ
از ما چه می ماند تنها خداحافظ
از خش خش پاییز یک مشت خاکستر
در گوش گهواره لالاخداحافظ
یک روز می افتد چشمت به چشمانم
با آنکه می دانم اما خداحافظ
بایک نگاه سرد گفتی خداحافظ
کردی چنین رسوا ما را خداحافظ
در دفتر عشقم پردرد وپر مشقم
من مینویسم بازبا ما خداحافظ
گفتی که می آیی گفتی وسر میشد
تقدیرمان این بودباشد خداحافظ ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شعر نو من و آدرس shere.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 16716
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1